Mała informacja !!

 Hej moi czytelnicy ! Chciałbym Was poinformować, że przeniosłem bloga na inną witrynę z powodów estetycznych jak i z powodu łatwiejszego blogowania (według) mnie. Umożliwia mi wykonannie bloga na takim poziomie jaki bym chciał uzyskać. LINK: https://dietoznawca.wordpress.com  Zapraszam Was tam serdecznie !!!

Makaron Soba z krewetkami. "Mniami"


   Czas na nowy wpis. Postanowiłem dodać moje nowe odkrycie, czyli Makaron Soba (pszenno-gryczany), podany z krewetkami i pieczonymi pieczarkami.

  Do przygotowania będziemy potrzebować:



  1.  Makaron Soba 100 g 
  2. krewetki 70g
  3. pieczarki 180 g 
  4. pomidor 55g
  5. burak 50g 
  6. ser typu feta 10 g 
  7. masło 10 g 
  8. czosnek 2 ząbki (14g) 
  9. roszponka 20 g 

 Sposób przygotowania: 

  1.  Pieczarki kroimy w plasterki podsmażamy na masełku. 
  2. Dodajemy drobno posiekany czosnek bądź przeciśnięty przez praskę. Kiedy pieczarki i czosnek się zarumienią. Dodajemy pokrojone w kostkę pomidory (najlepiej bez skórki).  
  3. Nasze składniki dusimy, aż pomidory stworzą sos (tzw. rozgotują się). 
  4. Teraz! Dodajemy wyczyszczone krewetki, dusimy ok. 4-5 min w sosie i pieczarkach. 
  5. Gotowanego buraczka miksujemy, na gładką masę (możemy do naszego musu dodać, element pikantności, może to być tabasco bądź sos sriracha). 
  6. Makaron Soba gotujemy według instrukcji na opakowaniu (  gotuje się 3 min).
  7. Na talerzu układamy rukolę. 
  8. Kładziemy na rukolę makaron Soba, na wszystko kładziemy nasz przygotowany sos, z pieczarek pomidorów z krewetkami.
  9. Całe danie uzupełniamy musem z buraka, oraz skruszonym serem feta. 
 I gotowe !! Smacznego


 Wartość posiłku. !  
Całe danie zawiera ok. 587 kcal. W czym zawiera:
Białka 38,2 g, Tłuszczu 12,4 g, Węglowodany 81,7 g w tym 5,52 g Błonnika. 


 Zostaw ślad po sobie w postaci komentarza ! Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie napisz do mnie: dietoznawca2018@gmail.com 



 Oraz zapraszam Cię na mojego intagrama : @dietetycznasugestia ! Gdzie również pojawiają się ciekawe rzeczy. 

 Pozdrawiam !!! 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zupa Habeo,

Zielona Herbata - Napój na odchudzanie !

Walentynkowy Szał