Mała informacja !!

 Hej moi czytelnicy ! Chciałbym Was poinformować, że przeniosłem bloga na inną witrynę z powodów estetycznych jak i z powodu łatwiejszego blogowania (według) mnie. Umożliwia mi wykonannie bloga na takim poziomie jaki bym chciał uzyskać. LINK: https://dietoznawca.wordpress.com  Zapraszam Was tam serdecznie !!!

Roladki z kurczaka z musem owsianym

 Dzisiaj postanowiłem, zrobić w kuchni coś czego dawno nie było u mnie na stole. Czyli tzw. roladki bądź jak kto woli zrazy.
Muszę Wam przyznać, że obiad wyszedł mi naprawdę zacny. Dlatego, jeżeli ktoś się nie boi „eksperymentować”, z daniami to zachęcam do spróbowania, właśnie tego przepisu. Ja swoje Danie podałem z ugotowanymi ziemniakami oraz buraczkami z chrzanem. Naprawdę po domowemu ! W sumie to nie miałem ochoty tego dnia na jakiekolwiek dodatkowe wymysły. Musimy nauczyć się słuchać Swoich potrzeb! Organizm wie najlepiej czego potrzebuje !


Będziemy potrzebować:


  • pierś z kurczaka 200 g
  • patki owsiane 20 g (2 łyżki)
  • orzech włoski 24 g
  • cytryna 30 g
  • czosnek 14 g (2 ząbki)
  • masło 20 g
  • ziemniaki 320 g
Sposób przygotowania:
  1. Ziemniaki ugotuj. Czosnek i orzechy drobno posiekaj (czosnek można przecisnąć przez praskę). Wymieszaj z płatkami owsianymi oraz sparzoną skórką z cytryny pokrojoną w paski.
  2. Dodaj masło, pieprz, sól oraz zioła prowansalskie i dokładnie wymieszaj.
  3. Mięso lekko roztłucz, posmaruj farszem, zwiń i zepnij wykałaczką.
  4. Mięso włóż do rękawa (do pieczenia). Włóż do piekarnika nagrzanego do 200︒C i piecz aż mięso będzie miękkie.
  5. Podawaj z ziemniakami i surówką.

Wartość posiłku.!

Całe danie zawiera ok. 982 kcal w czym zawiera
61g białka, 35,8g tłuszczu, 109,6g węglowodanów, oraz 11,53 g błonnika. 
Na diecie nie bój się ziemniaka: 
Zawiera on: 
Sporą ilość witamin tj. B1, PP, B5, B6, C, oraz zawiera składniki mineralne, potas, magnez, fosfor, żelazo, miedz, mangan, cynk.

 Ziemniak m.in. 

  • Ze względu na minerały obniża ciśnienie.
  • Reguluje pracę układu pokarmowego, w tym również jelit.
  • Pomaga usunąć nadmiar wody.
  • Pomaga redukować stres.

Komentarze

  1. Super przepis ! Ja dodatkowo dodałam, suszonej żurawiny. Dodatkowa słodycz zawsze się przyda.
    Mam nadzieję, że nie opuścisz bloga, bo zapowiada się ciekawy ! Pozdrawiam i zapewne jeszcze tu zajrzę !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zupa Habeo,

Walentynkowy Szał

Mała informacja !!