Mała informacja !!

 Hej moi czytelnicy ! Chciałbym Was poinformować, że przeniosłem bloga na inną witrynę z powodów estetycznych jak i z powodu łatwiejszego blogowania (według) mnie. Umożliwia mi wykonannie bloga na takim poziomie jaki bym chciał uzyskać. LINK: https://dietoznawca.wordpress.com  Zapraszam Was tam serdecznie !!!

Zupa Habeo,


  Dziś postanowiłem dodać przepis na mało skomplikowaną zupę ! 
 Pomysł na tą zupę, zrodził mi się w dniu kiedy kompletnie nie miałem ochoty wychodzić z domu na zakupy. Czy jednym słowem zupa jest zrobiona z produktów znalezionych w lodówce, no i poza nią! 

Oczywiście, przepis podaje na jedną porcję. !!


 Także, ja dodałem do zupy: 
  •   Mięso z piersi kurczaka - 100 g
  • Pieczarki - 198 g 
  • Pomidor - 100 g 
  • Kolby kukurydzy marynowane (ja użyłem z Tao Tao) - 20 g 
  • Ogórek konserwowy - 20 g 
  • Marchew - 45 g 
  • Ser typu feta - 20 g 
 Ja do wykończenia, użyłem jeszcze mus z buraka, który przygotowany miałem do dania dnia poprzedniego. 

  Jak to zrobić? 

  1. Kurczaka myjemy. Kroimy w kostkę, przyprawiamy i odstawiamy. Aby przygotować kolejne składniki. Nasz kurczak przejdzie bardziej aromatem przypraw. Oczywiście, najlepiej byłoby go zostawić na noc w lodówce (Ale kto w tych czasach, ma tyle czasu na zabawę :) ). 
  2. Pieczarki, marchew, myjemy i obieramy. Marchewkę kroimy w paski. Pieczarki możemy pokroić w plasterki bądź półplasterki kto jak woli. 
  3. Pomidora, najlepiej sparzyć i obrać z skórki, aby później w naszej zupce nie pływały nam kawałki skóry z pomidora. 
  4. Marynowaną kukurydzę jak i ogórki kroimy w większe kawałki. Aby czuć je potem w naszej zupie Habeo. 
  5. Kiedy nasze składniki są już przygotowane. Naszego kurczaka wrzucamy, do garnka i zalewamy szklanką wody, tak aby się chwilę pogotował. Dodając w między czasie liść laurowy jak i ziele angielskie. 
  6. W następnej kolejności dodajemy marchewkę pokrojoną w paski i gotujemy razem z kurczakiem przez ok. 10 min. Po czym do całości dodajemy pieczarki i pomidory. 
  7. Wszystko razem gotujemy do miękkości kurczaka jak i marchewki. Oraz tak aby pomidor się rozgotował i stworzył tzw. sos. Na sam koniec dodajemy naszą kukurydzę oraz ogórka. Oraz przyprawiamy do smaku jak lubimy. 
  8. Kiedy zupa będzie gotowa po ok. 40-50 minutach. Wykładamy na talerz, na samej górze przyprawiamy musem z buraka, oraz całość posypujemy serem feta. 

   I gotowe ! Smacznego <3 





Aaaaaa! Jeszcze wam pomysł jak przygotować mus z buraka, którego użyłem do wykończenia mojej zupy Habeo, 




 Składniki:

  •  Burak - 1 burak 
  • Ocet jabłkowy - 1 łyżka
  • Ksylitol (może być cukier) - 1 łyżeczka
  • Ulubione przyprawy 
  • Chrzan (nie wymagany) - ja po prostu lubię ! - ile lubicie tyle dodajcie <3 
 Sposób przygotowania: 
  1. Buraka gotujemy w osolonej wodzie, do miękkości.
  2. Po ostudzeniu buraka, miksujemy go w blenderze na gładką masę, w między czasie dodając, ocet, ksylitol, przyprawy oraz chrzan. 
  3. Doprawiamy tak aby nasz mus nam smakował. 
      I gotowe ! Nasz mus do dań przygotowany. Również można go spożywać jako surówka do dań ! 

Całe danie zawiera:
ok. 449 kcal, w tym:
64,8 g Białka; 63,6 g Tłuszczu; 99,9 g Węglowodanów ! 

 ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO INSTAGRAMA : @dietetycznasugestia !! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zielona Herbata - Napój na odchudzanie !

Walentynkowy Szał